دانلود دیسک نجات آنتی ویروس نود ESET SysRescue CD 32

نوشته شده توسط:علی رسولیان | ۰ دیدگاه

گاهی اوقات به دلیل شدت صدماتی که یک ویروس به ویندوز شما وارد کرده است، امکان بالا آمدن ویندوز و نصب آنتی ویروس وجود ندارد. گاهی هم یک ویروس آنقدر قوی است که فایل های ویندوز را در اختیار خود گرفته و اجازه ویروس کشی را نمیدهد. در این مواقع، یک آنتی ویروس قابل بوت (Bootable ) بسیارمفید خواهد بود.
دیسک نجات ها برای زمانی طراحی شده است که کامپیوتر شما دچار مشکل شده است و توسط ویروس ها به شدت آلوده شده است به طوری که ورود به سیستم عامل برای ویروس یابی وترمیم غیر ممکن است و یا ویروس ها ، آنتی ویروس موجود در سیستم عامل را غیر فعال کرده اند و امکان نصب مجدد آنتی ویروس در سیستم عامل وجود ندارد در این حالت ویروس یابی از طریق بوت توسط این نرم افزارهای دیسک نجات کارآمدترین کار است زیرا برنامه های مخرب و ویروس ها در هنگام بارگذاری و اجرای سیستم عامل به صورت خودکار اجرا شده و مانع شناسایی و از بین رفتن ویروس ها خواهند شد.
به وسیله این سی دی قادر به اسکن و پاکسازی سیستم ویندوز خود از انواع ویروس ها خواهید بود. مزیت اصلی ESET SysRescue CD این واقعیت است که مستقل از سیستم عامل میزبان اجرا خواهد شد در حالی که مستقیما به دیسک و فایلها دسترسی خواهید داشت.به گفته شرکت سازنده این دیسک نجات سرعت اسکن بسیار سریع تری نسبت به دیگر دیسک نجات ها دارد و با اسکن بسیار دقیق تلاش می کند تا فایل های داخل آرشیوهای فشرده و فایل های نصب را نیز از آلودگی پاک کند.
قابلیت به روز رسانی بانک اطلاعاتی ویروس یاب مهم ترین ویژگی ESET SysRescue است.کافیست شما این فایل را بر روی CD یا DVD رایت کنید و سیستم را از طریق آن بوت کنید.
( این نسخه تنها بر روی کامپیوترهای با رم بیش از ۵۱۲ قابل اجراست )

توجه: برای رایت این نرم افزار باید از نرم افزار هایی مانند power iso که برای رایت فایل های Iso در نظر گرفته شده اند استفاده نمایید . 

دانلود در ادامه مطلب

(208.23 MB) ESET SysRescue CD 2015.06.16.rar

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...